Milionový poklad volně k použití

Pokud nespoléháte jen na SEO, v affilu v zásadě do nekonečna testujete zdroje trafficu, kampaně, kreativy, landing page, texty a podobně, dokud nenajdete výdělečnou kombinaci. Tu vytěžíte, dokud sype a jakmile vyschne, třeba se okouká reklama, hledáte novou kombinaci. Takhle je to pořád dokola. Před nějakou dobou jsem si naplánoval vývoj nějakého robota, který by…

Webové stránky

5 SEO metrik kterými se nemusíte trápit

Optimalizace pro vyhledávače se někdy až moc soustředí na metriky. To má za následek až přespříliš měření a výpočtů, které ve finále nepřinesou moc smysluplné údaje o úspěšnosti webové stránky. Měření konverze nebo hodnocení dle umístění v žebříčku vyhledávání může napovědět velmi mnoho o tom, jak dobře si Vaše stránky vedou. Na druhou stranu přespřílišná…

Webové stránky

Jak se pomocí SEO dostat do mysli zákazníka

Kniha The Ultimate Guide to Google AdWords autorů Perryho Marshalla a Bryana Todda Vám pomůže pochopit základy systému Google pay-per-click reklamy, jak na kampaně ke zvýšení viditelnosti ve vyhledávání, jak získat prokliky a zvýšit prodej. V tomto článku Vám poradí, jak vyhledat, vybrat a používat správná klíčová slova k lapení zákazníků, které chcete. Základem je…

Webové stránky